Písňový repertoár dětí mladšího školního věku (lidové písně) – Světlana ČAGÁNKOVÁ
Světlana ČAGÁNKOVÁ
Master's thesis
Písňový repertoár dětí mladšího školního věku (lidové písně)
The song repertoire for young learners (folk songs)
Anotácia:
Teoretická část (tj. oddíl 1) diplomové práce je zaměřena na obecné pojetí lidové písně, její charakterizaci a klasifikaci. Další část (tj. oddíl 2) předkládá, jakým způsobem jsou předmět hudební výchova a učivo o lidové písni začleněny v klíčových školních dokumentech Základní školy a mateřské školy J. A. Komenského Nivnice. Konfrontuje výskyt lidových písní v ucelené řadě učebnic hudební výchovy …viacAbstract:
The theoretical part (i.e. section 1) of the thesis is focused on the general concept of the folk song, its characterization and classification. Another part (i.e. section 2) presents the way how music and subject matter of folk song are included in key school documents of Elementary and nursery school J. A. Comenius Nivnice. It confronts the incidence of folk songs in a comprehensive range of music …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zverejniť od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Veronika Ševčíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČAGÁNKOVÁ, Světlana. Písňový repertoár dětí mladšího školního věku (lidové písně). Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Prevence a zvládání stresu u žáků základních škol: Návrh metodického materiálu a informačních letáků a plakátů
Tereza Skalská -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Základní škola a evropské dotace (projekt MŠMT ČR "Šablony" na ZŠ Oskol a Slovan v Kroměříži)
Nikola Ginterová -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Pojetí výchovy u J. J. Rousseaua a J. A. Komenského.
Lucie SALAČOVÁ -
Problematika prevence násilí na Základní škole a Mateřské škole J. Zemana v Náchodě
Ivana Vaňková