Marketingová komunikace v offline a online prostředí – Bc. Kateřina Prášková
Bc. Kateřina Prášková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Marketing communication in offline and online environments
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace v offline a online prostředí vybraného podniku a vytvoření návrhů pro její zlepšení. V teoretické části práce budou představeny poznatky týkající se marketingové komunikace v offline a online prostředí. V praktické části bude vyhodnocena stávající marketingová komunikace a realizován primární výzkum oslovující zákazníky firmy. Výstupem budou …víceAbstract:
The bachelor's thesis aims to evaluate marketing communication offline and the online environment of the chosen business and create suggestions for improving it. In the theoretical part of the work, knowledge will be presented regarding offline and online marketing communication. The practical part will evaluate existing marketing communication and implement primary research addressing the firm's customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dlchu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dana Toušová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Vlčková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová