Bc. Kateřina Prášková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v offline a online prostředí

Marketing communication in offline and online environments
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace v offline a online prostředí vybraného podniku a vytvoření návrhů pro její zlepšení. V teoretické části práce budou představeny poznatky týkající se marketingové komunikace v offline a online prostředí. V praktické části bude vyhodnocena stávající marketingová komunikace a realizován primární výzkum oslovující zákazníky firmy. Výstupem budou …více
Abstract:
The bachelor's thesis aims to evaluate marketing communication offline and the online environment of the chosen business and create suggestions for improving it. In the theoretical part of the work, knowledge will be presented regarding offline and online marketing communication. The practical part will evaluate existing marketing communication and implement primary research addressing the firm's customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dlchu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dana Toušová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing