Výuka českého jazyka jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením – Lucie BEREŠOVÁ
Lucie BEREŠOVÁ
Diplomová práce
Výuka českého jazyka jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením
Teaching of czech language as foreign language for students with hearing impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou českého jazyka jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením. Nejdříve je nastíněna problematika legislativy věnující se osobám se sluchovým postižením, specifikace osob se sluchovým postižením, možnosti jejich vzdělávání a vzdělávací přístupy využívané na školách pro žáky se sluchovým postižením. Další část tvoří popis osvojování jazykových dovedností jedinci se …víceAbstract:
The thesis deals with teaching of czech language as foreing language for students with hearing impaiment. The first part of these thesis contains legislation, description of the person with hearing impairment, options of education and educational attitudes. After that follows acquisiton of language skills of child with hearing impairment. The last chapter of theoretical part includes teaching of czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEREŠOVÁ, Lucie. Výuka českého jazyka jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kooperace týmu slyšících a neslyšících tvůrců při přípravě divadelního představení
Sylva Siničáková -
Využití metod dramatické výchovy k prohloubení vztahů mezi slyšícími a neslyšícími středoškoláky
Michaela Kolčáková Sivčáková -
Hodnocení jazykových dovedností bilingvních (česko-polských) jedinců
Anna HÁJKOVÁ -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Výuková aplikace pro český znakový jazyk
Kristián Heřman -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Český znakový jazyk v komunikaci slyšících rodičů a jejich dítěte s těžkým sluchovým postižením
Kateřina Balová
Název
Vložil
Vloženo
Práva