Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců – Lucie OČENÁŠKOVÁ
Lucie OČENÁŠKOVÁ
Master's thesis
Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců
Personal marketing as an attribute for employee stabilization
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vnitřním personálním marketingu (někdy označovaném jako HR marketing neboli human resources marketing) sledované společnosti a nalezení faktorů, které ovlivňují zaměstnance setrvat ve společnosti a neodcházet ke konkurenčním společnostem. Nástroje personálního marketingu velmi ovlivňují zaměstnaneckou stálost, protože dobré zásady a přístupy zaměstnavatele k zaměstnancům …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the internal personnel marketing (sometimes referred to as HR marketing or human resources marketing) of the monitored company and finding factors that affect the employees to stay in the company and do not go to competing companies. Personnel marketing tools greatly affect employee sustainability, as good policies and employers' approaches to employees using the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OČENÁŠKOVÁ, Lucie. \textit{Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/3xpauk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OČENÁŠKOVÁ, Lucie. Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Faktory stabilizace pracovníků v organizaci
Jakub Sklář -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova