Petr Vondrášek
Diplomová práce
Komerční využití sociálních sítí
Commercial use of social networks
Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi využívání sociálních sítí společnostmi za účelem získávání přínosů pro jejich podnikání. Práce se věnuje dnešním globálně nejpopulárnějším sociálním sítím, a to konkrétně sítím Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a YouTube. V teoretické části jsou tyto sociální sítě stručně popsány a je zde analyzována jejich vhodnost a možnosti pro vybrané využití ve společnostech. …víceAbstract:
This thesis analyses the possible utilizations of social networks by companies in order to obtain benefits in their field of business. This study is focused on the most popular social network on a global scope, i.e. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ and YouTube. The theoretical section summarizes and provides an analysis of its suitability and possibility for applications in commercial companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41066
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Jan Juříček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41066
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Corporate Social Responsibility (CSR) v bankovním průmyslu: model zvyšování finanční výkonnosti
Felix Ondieki Kombo -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov