Mgr. Barbora Jílková

Master's thesis

Zavádění komplexního systému hodnocení a sebehodnocení žáků ve 2. ročníku ZŠ a jeho vliv na motivaci žáků

Introducing the complex system of pupil’s assessment and self-assessment in the second grade of primary school and its influence on pupils’ motivation
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o zavádění komplexního systému hodnocení a sebehodnocení žáků ve 2. ročníku základní školy a jeho vlivu na motivaci žáků. V teoretické části jsou popsány požadavky na současné školní hodnocení, které vyplývají z osobnostně rozvíjejícího pojetí vzdělávání. Rovněž je uveden příklad komplexního systému hodnocení a sebehodnocení, jenž tyto požadavky splňuje. Další část je věnována …viac
Abstract:
Diploma thesis deals with the introduction of the complex system of pupil’s assessment and self-assessment in the second grade of primary school and its influence on pupils’ motivation. In the theoretical part, the current assessment requirements resulting from the child development centred education are analysed. The complex system of pupil’s assessment and self-assessment is described as an example …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedúci: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training