Vliv pozornosti investorů: evidence z automobilového sektoru – David Maňoušek
David Maňoušek
Bakalářská práce
Vliv pozornosti investorů: evidence z automobilového sektoru
The impact of investors’ attention records from the automotive industry
Anotace:
MAŇOUŠEK, D. Vliv pozornosti investorů: evidence z automobilového sektoru. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem pozornosti investorů na výnosnost akcií zvolených společností automobilového průmyslu. V teoretické části jsou popsány základy a dělení kapitálového trhu, oceňování aktiv a behaviorální přístup k financím se zaměřením na pozornost …víceAbstract:
MAŇOUŠEK, D. The impact of investors’ attention records from the automotive industry. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. This bachelor thesis deals with the effect of investors’ attention on the profitability of selected automotive industry companies’ stocks. The theoretical part includes the basics and the division of the capital market, evaluation of assets and a behavioural approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jolana Stejskalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Hospodářská politika a správa / Finance / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Economic analysis of Apple Inc. stock
Kseniia Poliakova -
Technická analýza na příkladu společností Google, Apple a Enron
Martin Krejčík -
Vliv pozornosti investorů na akcie výrobců letecké techniky
Sabina Ulbrichová -
Online trends and sentiment and their possible application in stock market prediction
Josef Stehno -
Google Trends as an advanced way of indexing consumer sentiment and predicting private consumption
Konstantin Tsutskov -
Dopad proti-covidových opatrení na sentiment domácností
Matej Švehla