Bc. Jana Hrubčová, DiS.

Master's thesis

Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku

The Project of Acquiring New Clients and Donors for a Private Clinic
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Nedílnou součástí diplomové práce bylo použití marketingových analýz, které zkoumají soukromou zdravotnickou organizaci z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí a jsou shrnuty v analýze SWOT. Projekt byl sestaven na základě jak provedených analýz, tak i marketingového výzkumu ve zdravotnictví …more
Abstract:
The main aim of this dissertation is a project to acquire new clients and donors for a private clinic. Integral parts of this dissertation were marketing analyses researching a private health care organization from the perspective of macro-environment, amid-environment and microenvironment. All perspectives are summarized using the SWOT analysis. The project was compiled based on undertaken analyses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hrubčová, Jana. Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe