Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku – Bc. Jana Hrubčová, DiS.
Bc. Jana Hrubčová, DiS.
Master's thesis
Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku
The Project of Acquiring New Clients and Donors for a Private Clinic
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Nedílnou součástí diplomové práce bylo použití marketingových analýz, které zkoumají soukromou zdravotnickou organizaci z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí a jsou shrnuty v analýze SWOT. Projekt byl sestaven na základě jak provedených analýz, tak i marketingového výzkumu ve zdravotnictví …moreAbstract:
The main aim of this dissertation is a project to acquire new clients and donors for a private clinic. Integral parts of this dissertation were marketing analyses researching a private health care organization from the perspective of macro-environment, amid-environment and microenvironment. All perspectives are summarized using the SWOT analysis. The project was compiled based on undertaken analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUBČOVÁ, Jana. \textit{Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3y057b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrubčová, Jana. Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře
Kristýna PAVLÍNOVÁ -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ -
Marketing soukromé kliniky Santé
Hana Herlesová -
Metody práce s individuálními dárci v neziskové organizaci SOS dětské vesničky
Jana Pavelová -
Práce s velkými dárci jako součást fundraisingu
Markéta Mikešová -
Dárci krve FN Brno se známkami infekce HBV, HCV a HIV, konfirmováni v Národních referenčních laboratořích, SZÚ v Praze
Barbora Knorrová -
Propagace humanitárních projektů s důrazem na komunikaci s dárci a získávání finančních prostředků v prostředí internetu
Martin Štecher