Vliv provozního režimu traktoru na činnost systému selektivní katalytické redukce – Bc. Tomáš Karásek
Bc. Tomáš Karásek
Diplomová práce
Vliv provozního režimu traktoru na činnost systému selektivní katalytické redukce
Influence of an operation mode of a tractor on function of selective catalytic reduction system
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem "Vliv provozního režimu traktoru na činnost systému selektivní katalytické redukce" popisuje různé provozní režimy traktoru, při kterých docházelo ke vstřikování vodného roztoku močoviny (AdBlue) do systému selektivní katalytické redukce. První část se věnuje jednotlivým škodlivinám ve výfukových plynech. V této kapitole je popsán vznik škodlivin a jejich následky na lidský …víceAbstract:
This thesis called "Influence of an operation mode of a tractor on function of selective catalytic reduction system" describes various operation modes of the tractor, when aqueous solution of urea (AdBlue) was injected into selective catalytic reduction system. The first part jkdeals with particular pollutants in exhaust fumes. Formation of pollutants and their impact on humans and environment is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Adam Polcar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Agronomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Automobilová doprava
Práce na příbuzné téma
-
Spotřeba paliva při provozu nákladního vozidla a možnosti snížení spotřeby využitím asistenčních systémů
Jakub Krejsek -
Identifikace řidičů s nízkou a vysokou spotřebou paliva pro hetorogenní jízdní úseky
Jan Panský -
Efektivita 48V Mild hybridní jednotky městského autobusu v provozu z hlediska spotřeby paliva
Petr Uhlíř -
Ovlivnění ekonomiky spotřeby paliva leteckých dopravců pomocí parametru "Cost Index"
Matúš Mačej -
Problematika měření spotřeby paliva a vliv pomocných pohonů na její velikost v autobusech hromadné dopravy
Pavel Štěrba -
Ověření vlivů úspor energie na výslednou spotřebu paliva v jízdních cyklech
Mykhailo RUDINSKYI -
Metody měření skutečné spotřeby paliva silničních vozidel
Michal Ševčík -
Rozbor vlivu využití elektronické regulace zážehu a dávkování paliva na spotřebu pohonných hmot přenosných řetězových motorových pil
Lukáš Jankových
Název
Vložil
Vloženo
Práva