Vliv provozního režimu traktoru na činnost systému selektivní katalytické redukce – Bc. Tomáš Karásek
Bc. Tomáš Karásek
Master's thesis
Vliv provozního režimu traktoru na činnost systému selektivní katalytické redukce
Influence of an operation mode of a tractor on function of selective catalytic reduction system
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem "Vliv provozního režimu traktoru na činnost systému selektivní katalytické redukce" popisuje různé provozní režimy traktoru, při kterých docházelo ke vstřikování vodného roztoku močoviny (AdBlue) do systému selektivní katalytické redukce. První část se věnuje jednotlivým škodlivinám ve výfukových plynech. V této kapitole je popsán vznik škodlivin a jejich následky na lidský …moreAbstract:
This thesis called "Influence of an operation mode of a tractor on function of selective catalytic reduction system" describes various operation modes of the tractor, when aqueous solution of urea (AdBlue) was injected into selective catalytic reduction system. The first part jkdeals with particular pollutants in exhaust fumes. Formation of pollutants and their impact on humans and environment is described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Adam Polcar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARÁSEK, Tomáš. \textit{Vliv provozního režimu traktoru na činnost systému selektivní katalytické redukce}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Agronomy. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3y07yn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of AgronomyMaster programme / field:
Agricultural Specialization / Automobile Transport
Theses on a related topic
-
Spotřeba paliva při provozu nákladního vozidla a možnosti snížení spotřeby využitím asistenčních systémů
Jakub Krejsek -
Identifikace řidičů s nízkou a vysokou spotřebou paliva pro hetorogenní jízdní úseky
Jan Panský -
Efektivita 48V Mild hybridní jednotky městského autobusu v provozu z hlediska spotřeby paliva
Petr Uhlíř -
Ovlivnění ekonomiky spotřeby paliva leteckých dopravců pomocí parametru "Cost Index"
Matúš Mačej -
Ověření vlivů úspor energie na výslednou spotřebu paliva v jízdních cyklech
Mykhailo RUDINSKYI -
Problematika měření spotřeby paliva a vliv pomocných pohonů na její velikost v autobusech hromadné dopravy
Pavel Štěrba -
Metody měření skutečné spotřeby paliva silničních vozidel
Michal Ševčík -
Rozbor vlivu využití elektronické regulace zážehu a dávkování paliva na spotřebu pohonných hmot přenosných řetězových motorových pil
Lukáš Jankových
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights