Kateřina Kovandová

Bachelor's thesis

Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj

Cultural and supporting events of the Světluška project as a marketing tool
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací s následnou aplikací na Nadační fond Českého rozhlasu a jeho projekt Světluška. Cílem práce je zjistit, jak kulturní a podpůrné akce projektu Světluška ovlivňují oblast získávání nových dárců. V teoretické části je nastíněna problematika marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a specifika marketingu v neziskových organizacích …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing of non-profit organizations with subsequent application to the Czech Radio Foundation and its project Světluška. The aim of the thesis is to find out how the cultural and supporting events of the Světluška project influence the area of attracting new donors. The theoretical part outlines the problems of marketing, marketing mix, marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021
  • Supervisor: Barbara Hucková
  • Reader: Mario Kubaš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83888