Kateřina Kovandová

Bakalářská práce

Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj

Cultural and supporting events of the Světluška project as a marketing tool
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací s následnou aplikací na Nadační fond Českého rozhlasu a jeho projekt Světluška. Cílem práce je zjistit, jak kulturní a podpůrné akce projektu Světluška ovlivňují oblast získávání nových dárců. V teoretické části je nastíněna problematika marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a specifika marketingu v neziskových organizacích …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing of non-profit organizations with subsequent application to the Czech Radio Foundation and its project Světluška. The aim of the thesis is to find out how the cultural and supporting events of the Světluška project influence the area of attracting new donors. The theoretical part outlines the problems of marketing, marketing mix, marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Mario Kubaš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83888