Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj – Kateřina Kovandová
Kateřina Kovandová
Bakalářská práce
Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj
Cultural and supporting events of the Světluška project as a marketing tool
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací s následnou aplikací na Nadační fond Českého rozhlasu a jeho projekt Světluška. Cílem práce je zjistit, jak kulturní a podpůrné akce projektu Světluška ovlivňují oblast získávání nových dárců. V teoretické části je nastíněna problematika marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a specifika marketingu v neziskových organizacích …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing of non-profit organizations with subsequent application to the Czech Radio Foundation and its project Světluška. The aim of the thesis is to find out how the cultural and supporting events of the Světluška project influence the area of attracting new donors. The theoretical part outlines the problems of marketing, marketing mix, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83888
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Mario Kubaš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83888
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Nadační fond a jeho místo v české společnosti a právu
Petra Pokorná -
Nadace a nadační fondy v českém právu
Adéla Kučerová -
Nadace a nadační fondy
Andriana Prozapasová -
Přidružený fond: nová možnost pro dárce
Iveta Melicharová -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Krajské volby ve vysílání Českého rozhlasu Hradec Králové jako součást politické komunikace vybraných politických stran
Ondřej Vaňura -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová