Zuzana Stroblová

Master's thesis

Budování značky zaměstnavatele

Employer Branding
Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat obecně aplikovatelný postup, jak značku zaměstnavatele ve společnosti budovat. Vychází z popisu reálného projektu budování značky zaměstnavatele konkrétní společnosti a hodnotí jeho proces. Práce je psána metodou případové studie a skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje trendům a změnám v přístupu vedení lidí, definuje Employer Branding a …more
Abstract:
The aim of the Master Thesis is to describe how to build Employer Brand a company. It is based on the description of Employer Branding project of a particular company and the evaluation its process. The thesis is a case study and consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on trends and changes in leadership approach, definition of Employer Branding and HR Marketing. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Kateřina Legnerová
  • Reader: Gabriela Gronychová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70567