Zuzana Stroblová
Master's thesis
Budování značky zaměstnavatele
Employer Branding
Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat obecně aplikovatelný postup, jak značku zaměstnavatele ve společnosti budovat. Vychází z popisu reálného projektu budování značky zaměstnavatele konkrétní společnosti a hodnotí jeho proces. Práce je psána metodou případové studie a skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje trendům a změnám v přístupu vedení lidí, definuje Employer Branding a …moreAbstract:
The aim of the Master Thesis is to describe how to build Employer Brand a company. It is based on the description of Employer Branding project of a particular company and the evaluation its process. The thesis is a case study and consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on trends and changes in leadership approach, definition of Employer Branding and HR Marketing. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70567
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Kateřina Legnerová
- Reader: Gabriela Gronychová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Julie Martinová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina -
Employer branding
Jana Machalová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova