Martina Svobodová

Master's thesis

Analýza marketingové a komunikační strategie vybrané značky

Analysis of marketing and communication strategy of the chosen brand
Abstract:
Diplomová práce analyzuje a mapuje český trh nealkoholických nápojů se zaměřením se na balené minerální vody, konkrétně na značku Magnesia. Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingové a komunikační strategie ochucené řady Magnesia RED a její vliv na značku Magnesia. První teoretická část vymezuje pojmy a poznatky z odborných článků a literatury vztahující se k dané problematice, poukazuje …more
Abstract:
This diploma thesis analyzes and maps the Czech market of non-alcoholic beverages focusing on bottled mineral water, specifically on the brand Magnesia. The aim of this diploma thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of the flavored Magnesia RED and its influence on the „maternal brand“ Magnesia. The first theoretical part defines concepts and knowledge from specialized articles …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2019
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Petr Božoň

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75383