Analýza marketingové a komunikační strategie vybrané značky – Martina Svobodová
Martina Svobodová
Master's thesis
Analýza marketingové a komunikační strategie vybrané značky
Analysis of marketing and communication strategy of the chosen brand
Abstract:
Diplomová práce analyzuje a mapuje český trh nealkoholických nápojů se zaměřením se na balené minerální vody, konkrétně na značku Magnesia. Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingové a komunikační strategie ochucené řady Magnesia RED a její vliv na značku Magnesia. První teoretická část vymezuje pojmy a poznatky z odborných článků a literatury vztahující se k dané problematice, poukazuje …moreAbstract:
This diploma thesis analyzes and maps the Czech market of non-alcoholic beverages focusing on bottled mineral water, specifically on the brand Magnesia. The aim of this diploma thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of the flavored Magnesia RED and its influence on the „maternal brand“ Magnesia. The first theoretical part defines concepts and knowledge from specialized articles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75383
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Petr Božoň
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75383
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Karolína Krejčová -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie značky Dobrá voda
Veronika Beránková -
Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s. r. o.
Lucie Šimíčková -
Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství
Jakub Folauf -
Marketingová strategie značky LISTERINE®
Marija Aleksić -
Marketingová strategie uvedení nové generace SW na trh
Zdeněk Voda