Analýza marketingové a komunikační strategie vybrané značky – Martina Svobodová
Martina Svobodová
Diplomová práce
Analýza marketingové a komunikační strategie vybrané značky
Analysis of marketing and communication strategy of the chosen brand
Anotace:
Diplomová práce analyzuje a mapuje český trh nealkoholických nápojů se zaměřením se na balené minerální vody, konkrétně na značku Magnesia. Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingové a komunikační strategie ochucené řady Magnesia RED a její vliv na značku Magnesia. První teoretická část vymezuje pojmy a poznatky z odborných článků a literatury vztahující se k dané problematice, poukazuje …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes and maps the Czech market of non-alcoholic beverages focusing on bottled mineral water, specifically on the brand Magnesia. The aim of this diploma thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of the flavored Magnesia RED and its influence on the „maternal brand“ Magnesia. The first theoretical part defines concepts and knowledge from specialized articles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Petr Božoň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75383
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Karolína Krejčová -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie značky Dobrá voda
Veronika Beránková -
Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s. r. o.
Lucie Šimíčková -
Komunikační marketingová strategie značky Mattoni pro sportovní partnerství
Jakub Folauf -
Marketingová strategie značky LISTERINE®
Marija Aleksić -
Marketingová strategie uvedení nové generace SW na trh
Zdeněk Voda