Martina Svobodová

Diplomová práce

Analýza marketingové a komunikační strategie vybrané značky

Analysis of marketing and communication strategy of the chosen brand
Anotace:
Diplomová práce analyzuje a mapuje český trh nealkoholických nápojů se zaměřením se na balené minerální vody, konkrétně na značku Magnesia. Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingové a komunikační strategie ochucené řady Magnesia RED a její vliv na značku Magnesia. První teoretická část vymezuje pojmy a poznatky z odborných článků a literatury vztahující se k dané problematice, poukazuje …více
Abstract:
This diploma thesis analyzes and maps the Czech market of non-alcoholic beverages focusing on bottled mineral water, specifically on the brand Magnesia. The aim of this diploma thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of the flavored Magnesia RED and its influence on the „maternal brand“ Magnesia. The first theoretical part defines concepts and knowledge from specialized articles …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Petr Božoň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75383