Analýza taktík jednania s bankovým klientom – Bc. Ivona Sakáčová
Bc. Ivona Sakáčová
Bakalářská práce
Analýza taktík jednania s bankovým klientom
Analysis of the tactics of dealing with bank client
Abstract:
The aim of our work is to analyze the most common tactics of dealing with bank clients in unnamed commercial bank. In banking the dealing can be considered as a process of discussion that should accomplish an agreement or solution that will lead to the contract between the bank and its clients, so we should give it a high priority. In the theoretical part, we clarify the concepts of client, dealing …víceAbstract:
Cieľom našej práce je analýza najčastejších taktík jednania s bankovým klientom v nemenovanej komerčnej banke. V bankovníctve možno jednanie považovať za proces diskusie, ktorej cieľom je dosiahnuť dohodu alebo riešenie, ktoré povedie k zmluve medzi bankou a jej klientom, preto by sme naň mali klásť veľký dôraz. V teoretickej časti sme si objasnili pojmy ako klient, jednanie s klientom, stratégie jednania …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bz0ir/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Oto Košík, CSc.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce
Pavel Zingl -
Techniky a taktiky jednania a vyjednávania v banke
Andrea Mertová -
Strategies and Tactics of Effective Business Negotiation
Martina KOLMAČKOVÁ -
Strategie a taktiky časoprostorové koordinace v městském prostředí
Barbora Zemanová -
Tvorba efektívnej stratégie a taktiky jednania s klientom
Erika Horváthová -
Komunikační strategie a taktiky obchodních jednání.
Aneta KLASSEN -
Techniky a taktiky jednania a vyjednávania v banke
Andrea Mertová -
Neverbálna komunikácia v procese jednania s klientom
Alžbeta Mészárosová