Expresivní techniky u dětí s ADHD. – Bc. Natalie Klimovičová
Bc. Natalie Klimovičová
Bakalářská práce
Expresivní techniky u dětí s ADHD.
Expressive activities for children with ADHD.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na expresivní techniky používané v praxi u dětí s poruchou chování s hyperaktivitou neboli ADHD. Expresivními technikami je zde právě artefiletika. Ta využívá i prostředky k duševnímu rozvoji. V první kapitole teoretické části popisuji problematiku a potřeby dětí s ADHD v období mladšího školního věku. Druhá kapitola se zaměřuje na přímo artefiletiku, její metody a formy …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on expressive techniques used in practice in children with Attention deficit hyperactivity disorder or ADHD. Of expressive techniques, there is just artephiletics. It uses the means of intellectual development. In the first chapter I describe the theoretical section of the issues and needs of children with ADHD in the period younger school age. The second chapter focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tc7ua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přínosy a limity použití expresivních technik během výběrového pohovoru ve vybrané organizaci
Andrea Mužíková -
Postoje zaměstnanců k využívání expresivních technik zaměřených na zvýšení koheze týmu ve vybrané organizaci
Kateřina Šafářová -
Využití expresivních technik při práci se zdravotně postiženými klienty
Sabrina BEDNÁŘOVÁ -
Hry a techniky expresivních přístupů v mateřské škole
Lucie DRDOVÁ -
Hry a techniky expresivních přístupů v mateřské škole
Lucie DRDOVÁ -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková