Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb – Bc. Lucie ŠIMKOVÁ
Bc. Lucie ŠIMKOVÁ
Master's thesis
Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb
The measurement of the quality/satisfaction/loyalty of the selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá měřením kvality, spokojenosti a loajality společnosti Zásilkovna. Hlavním cílem práce je zanalyzovat a posoudit míru spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první z nich je zaměřena na teoretickou oblast. V té jsou definovány základní a pro tuto práci klíčové pojmy jako je kvalita služeb, zákaznická spokojenost …moreAbstract:
This thesis deals with the measurement of quality, satisfaction and loyalty of the company Zásilkovna. The main objective of the thesis is to analyse and assess the level of customer satisfaction and loyalty in the selected company. The thesis is divided into two units, the first of which focuses on the theoretical area. In the latter, the basic and key concepts for this thesis such as service quality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMKOVÁ, Lucie. Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Etické, ekonomické a právní aspekty mystery shoppingu v odvětví prodejen s obuví
Tereza Pavlová -
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt -
Využití Mystery shoppingu k hodnocení služeb na realitním trhu
Adriana Kašparová -
Doporučení ke zlepšení mystery shoppingových aktivit firmy Baťa a.s.
Světlana POMAJBÍKOVÁ -
Kvalita cestovního ruchu ve venkovských regionech
Monika Kvapilová -
Kvalita ve vinařských destinacích
Lucie Mišková -
Loajalita a spokojenost návštěvníků kulturních akcí ve vybraném regionu
Marika Machačová -
Kvalita destinace a její vliv na spokojenost a loajalitu návštěvníků
Denisa MATĚJKOVÁ