Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb – Bc. Lucie ŠIMKOVÁ
Bc. Lucie ŠIMKOVÁ
Master's thesis
Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb
The measurement of the quality/satisfaction/loyalty of the selected company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá měřením kvality, spokojenosti a loajality společnosti Zásilkovna. Hlavním cílem práce je zanalyzovat a posoudit míru spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první z nich je zaměřena na teoretickou oblast. V té jsou definovány základní a pro tuto práci klíčové pojmy jako je kvalita služeb, zákaznická spokojenost …viacAbstract:
This thesis deals with the measurement of quality, satisfaction and loyalty of the company Zásilkovna. The main objective of the thesis is to analyse and assess the level of customer satisfaction and loyalty in the selected company. The thesis is divided into two units, the first of which focuses on the theoretical area. In the latter, the basic and key concepts for this thesis such as service quality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMKOVÁ, Lucie. Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Etické, ekonomické a právní aspekty mystery shoppingu v odvětví prodejen s obuví
Tereza Pavlová -
Využití Mystery shoppingu k hodnocení služeb na realitním trhu
Adriana Kašparová -
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt -
Zhodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery shopping
Michaela Kašáková -
Doporučení ke zlepšení mystery shoppingových aktivit firmy Baťa a.s.
Světlana POMAJBÍKOVÁ -
Využití metody mystery shopping při hodnocení služeb vybraného subjektu
Tereza Konečná -
Kvalita cestovního ruchu ve venkovských regionech
Monika Kvapilová -
Kvalita ve vinařských destinacích
Lucie Mišková