Kateřina Kelblová

Diplomová práce

Využití segmentu inovátorů a early adopters v rámci marketingové strategie

Use of innovator and early adopter segments in a marketing strategy
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, zda v České republice existuje významná příležitost využití segmentů inovátor a early adopter v rámci marketingové strategie firem. Důraz je kladen především na využití těchto segmentů v rámci ambasadorských a crowdsourcingových programů. V první kapitole jsou popsány především změny na spotřebitelském trhu vedoucí ke změně role spotřebitele a značky. Dále je zařazena část …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to find out whether there is a significant opportunity for the use of innovator and early adopter segments in a marketing strategy, with particular emphasis on ambassador and crowdsourcing programs.Recent changes on the consumer market which lead to changing roles of both consumers and brands are described in the first chapter. This chapter also includes a description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Ondřej Tyl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30530

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.