Využití segmentu inovátorů a early adopters v rámci marketingové strategie – Kateřina Kelblová
Kateřina Kelblová
Diplomová práce
Využití segmentu inovátorů a early adopters v rámci marketingové strategie
Use of innovator and early adopter segments in a marketing strategy
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, zda v České republice existuje významná příležitost využití segmentů inovátor a early adopter v rámci marketingové strategie firem. Důraz je kladen především na využití těchto segmentů v rámci ambasadorských a crowdsourcingových programů. V první kapitole jsou popsány především změny na spotřebitelském trhu vedoucí ke změně role spotřebitele a značky. Dále je zařazena část …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to find out whether there is a significant opportunity for the use of innovator and early adopter segments in a marketing strategy, with particular emphasis on ambassador and crowdsourcing programs.Recent changes on the consumer market which lead to changing roles of both consumers and brands are described in the first chapter. This chapter also includes a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Ondřej Tyl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Web application for managing the Ambassador Program at FI
Barbora Horňáková