Finanční měření konkurenceschopnosti vybraného podniku – Ing. Patrik Dillinger
Ing. Patrik Dillinger
Bakalářská práce
Finanční měření konkurenceschopnosti vybraného podniku
The financial measuring of competitiveness choosen company
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “The financial measuring of competitiveness chosen company” is to analyze competitiveness of Bernard brewery. This task is made by financial analysis. Theoretic part consists of definition of competitiveness and different approaches to it. Mainly part of the theoretic part is about financial analysis. In practical part is the application of knowledge from the theoretical …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Finanční měření konkurenceschopnosti vybraného podniku“ je rozbor konkurencieschopnosti podniku rodinný pivovar Bernard a.s.. Táto úloha je plnená pomocou finančnej analýzy. Teoretická časť sa skladá z definície konkurencieschopnosti a rôznym prístupom k nej. Prevažná časť teoretickej práce je venovaná finančnej analýze. V praktickej časti dochádza k uplatneniu poznatkov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ff7xw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Financial analysis of the selected company
Juraj Povinský -
Finanční analýza Pivovaru Bernard
Adam Janoušek -
Strategická analýza společnosti Rodinný pivovar Bernard a.s.
Viktoriia Toropova -
Finanční analýza za účelem ocenění společnosti Rodinný pivovar BERNARD, a.s.
Aleksandre Petriashvili -
Zhodnocení marketingového mixu pivovaru Bernard
Tereza Maršíková -
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
Irena Pohlová -
Expanze českého pivovaru Bernard na vybraný zahraniční trh
Viola Véghová -
Finanční analýza Rodinného pivovaru Bernard, a.s. jako výchozí etapa pro tvorbu strategie firmy
Radek Pýcha