Mgr. Ing. Šárka Hawerlandová

Bakalářská práce

Ekonomická efektivnost nového marketingového nástroje

Economic Effectiveness of the New Marketing Tool
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala analýzou zcela nového marketingového nástroje a měřením jeho efektivnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní informace o novém nástroji – slevových portálech, vysvětlení jeho přínosu pro obchodní společnosti i zákazníky a stanovení vzorce pro výpočet efektivnosti. V praktické části jsem zkoumala reálný dopad …více
Abstract:
In my bachelor thesis i dealt with analysis of the brand new marketing tool and measuring of its effectiveness. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains basic information about the new tool - discount portals, explanation of its benefits to businesses and benefits for customers and setting up a formula for calculating cost-effectiveness. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. František Kalouda, CSc.
  • Oponent: Ing. Tomáš Hofer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta