Ekonomická efektivnost nového marketingového nástroje – Mgr. Ing. Šárka Hawerlandová
Mgr. Ing. Šárka Hawerlandová
Bachelor's thesis
Ekonomická efektivnost nového marketingového nástroje
Economic Effectiveness of the New Marketing Tool
Anotácia:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala analýzou zcela nového marketingového nástroje a měřením jeho efektivnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní informace o novém nástroji – slevových portálech, vysvětlení jeho přínosu pro obchodní společnosti i zákazníky a stanovení vzorce pro výpočet efektivnosti. V praktické části jsem zkoumala reálný dopad …viacAbstract:
In my bachelor thesis i dealt with analysis of the brand new marketing tool and measuring of its effectiveness. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains basic information about the new tool - discount portals, explanation of its benefits to businesses and benefits for customers and setting up a formula for calculating cost-effectiveness. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qo7cr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedúci: Ing. František Kalouda, CSc.
- Oponent: Ing. Tomáš Hofer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Finance and Accounting / Finance and Law
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomická efektivnost firmy poskytující služby pro slévárenství
Barbora Krňávková -
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel
Šárka Nevšímalová -
Efektivnost marketingových nástrojů vybraného představení Hudebního divadla v Karlíně
Hana Urbánková -
Efektivnost marketingových promoakcí.
Miroslava NEUBERTOVÁ -
Efektivnost a konkurenceschopnost soukromé přepravy chemických produktů po železnici, společnosti Unipetrol Doprava s.r.o.
Barbora Řehůřková -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem
Jakub Hort