Bc. Maksim Beliaev

Master's thesis

Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs

Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Abstract:
Tato práce dává možnost vidět, jak podnikatelský marketing funguje v kontextu vývoj mobilních aplikací. Hlavní hypotéza této práce je Využití podnikatelského marketingu přijetí a zachování mobilní aplikace. Nedostatek výzkumů a předchozí bakalářské práce hlavním motivujícím faktorem. Teoretický základy této studie vycházely ze studií týkající se podnikatelského marketingu, mobilních reklamy a mobilních …more
Abstract:
This work gives a possibility to see how entrepreneurial marketing works in the context of mobile application development. The main hypothesis of this work is Usage of entrepreneurial marketing affect the adoption and retention of mobile application. Lack of researches and previous bachelor work in the same field was the main motivating factors. Theoretical foundations of this study were based on studies …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: MSc Mirela Moldoveanu
  • Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication