Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení – Ing. Iva Kobrová
Ing. Iva Kobrová
Bachelor's thesis
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Maslow's hierarchy of needs and it's improvement in market segmentation and creating advertisment messages
Anotácia:
Tato práce je věnována segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení. Ověřuje spojitost této marketingové aktivity s Maslowovou hierarchií. Je rozčleněna do dvou částí. Shrnuje základní teoretické poznatky počínaje základními pojmy a dále se soustřeďuje na již zmíněnou problematiku segmentace trhu a tvorbu reklamních sdělení. Následně na praktickém příkladu firmy Škoda Auto práce zkoumá, je-li tato teorie …viacAbstract:
This bachelor thesis examines market segmentation and advertisment messages. It attempts at verifying the relation between this marketing aktivity and Maslow´s hierarchy. This bachelor thesis is divided in two parts. It sums up theoretical knowledge, starting with basic concepts then it focuses on the theory of market segmentation and the creation of advertisment messages. Consequently this thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lmo40/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedúci: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
A Comparative Analysis of Dystopia in the Movie Matrix, Aldous Huxley's Brave New World, and George Orwell's 1984
Jiří Hájek -
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Karel Tamme -
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Karin Tolochová -
Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s.
Jana Janečková -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Karel Tamme -
Segment trhu LGBT turistů v hlavním městě Praze
Martin Štěpánek -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší