Ing. Iva Kobrová

Bakalářská práce

Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení

Maslow's hierarchy of needs and it's improvement in market segmentation and creating advertisment messages
Anotace:
Tato práce je věnována segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení. Ověřuje spojitost této marketingové aktivity s Maslowovou hierarchií. Je rozčleněna do dvou částí. Shrnuje základní teoretické poznatky počínaje základními pojmy a dále se soustřeďuje na již zmíněnou problematiku segmentace trhu a tvorbu reklamních sdělení. Následně na praktickém příkladu firmy Škoda Auto práce zkoumá, je-li tato teorie …více
Abstract:
This bachelor thesis examines market segmentation and advertisment messages. It attempts at verifying the relation between this marketing aktivity and Maslow´s hierarchy. This bachelor thesis is divided in two parts. It sums up theoretical knowledge, starting with basic concepts then it focuses on the theory of market segmentation and the creation of advertisment messages. Consequently this thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní