Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o. – Bc. Barbora Kerbrová
Bc. Barbora Kerbrová
Diplomová práce
Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
A Marketing Planning Project of the Sulfur Spa in Ostrozska Nova Ves, s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o projektu marketingového plánování Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá stěžejními pojmy dané problematiky jako je marketingové plánování, marketing lázeňství, analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Teoretická část zahrnuje …víceAbstract:
The aim of this Master´s thesis is to discuss the marketing planning project of Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with basic terminology of the marketing planning, spa marketing, PEST analysis, Porter?s Five Forces model and SWOT analysis. The theoretical part is to explain the concept of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KERBROVÁ, Barbora. \textit{Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/3zbnlu/.
Jak správně citovat práci
Kerbrová, Barbora. Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Veronika VANĚČKOVÁ -
Turistický potenciál Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Martina Durďáková -
Postavenie Zoo Spišská Nová Ves v regióne Spiš z pohľadu cestovného ruchu
Matej Smik -
Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Veronika VANĚČKOVÁ -
Turistický potenciál Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Martina Durďáková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Barbora Havrdová