Mgr. Teresa Klingorová, MA

Diplomová práce

Affective and Cognitive Factors in the CAMIL

Affective and Cognitive Factors in the CAMIL
Anotace:
Imerzivní virtuální realita (IVR) je stále častěji využívána ve vzdělávání, ačkoliv výzkumníci upozorňují na problém absence jednotného teoretického rámce. Kognitivně-afektivní model imerzivního učení (CAMIL) identifikuje afordance IVR, technologické faktory, které je určují, a vztahy těchto afordancí ke kognitivním a afektivním faktorům ovlivňujícím proces učení. Diplomová práce analyzuje tyto vztahy …více
Abstract:
Immersive virtual reality (IVR) has gained popularity as an educational medium. Yet, researchers frequently cite the lack of a unified theoretical framework as a problem for the field. The Cognitive Affective Model of Immersive Learning (CAMIL) describes the process of learning in IVR by identifying its affordances, their technological antecedents, and their relationships to cognitive and affective …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2023
  • Vedoucí: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví

Práce na příbuzné téma