Mgr. Teresa Klingorová, MA

Master's thesis

Affective and Cognitive Factors in the CAMIL

Affective and Cognitive Factors in the CAMIL
Anotácia:
Imerzivní virtuální realita (IVR) je stále častěji využívána ve vzdělávání, ačkoliv výzkumníci upozorňují na problém absence jednotného teoretického rámce. Kognitivně-afektivní model imerzivního učení (CAMIL) identifikuje afordance IVR, technologické faktory, které je určují, a vztahy těchto afordancí ke kognitivním a afektivním faktorům ovlivňujícím proces učení. Diplomová práce analyzuje tyto vztahy …viac
Abstract:
Immersive virtual reality (IVR) has gained popularity as an educational medium. Yet, researchers frequently cite the lack of a unified theoretical framework as a problem for the field. The Cognitive Affective Model of Immersive Learning (CAMIL) describes the process of learning in IVR by identifying its affordances, their technological antecedents, and their relationships to cognitive and affective …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2023
  • Vedúci: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies

Práce na příbuzné téma