Návrh a implementace aplikačního rozhraní mezi leteckým simulátorem a aplikacemi třetích stran – Bc. Jakub Lejtnar
Bc. Jakub Lejtnar
Bachelor's thesis
Návrh a implementace aplikačního rozhraní mezi leteckým simulátorem a aplikacemi třetích stran
Design and development of API between flight simulator and 3rd party applications
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikační rozhraní mezi aplikacemi třetích stran s leteckým simulátorem IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. Spojením simulátoru s aplikacemi třetích stran je získán přístup k herním datům uvnitř simulátoru a umožňuje je tak aplikacím zpracovávat. Knihovna tvořící komunikační rozhraní simulátoru také zaznamenává události, které se v simulátoru stanou a záznamy ukládá …viacAbstract:
The goal of this thesis is to create application interface between third party applications and flight simulator IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. By connecting third party applications to the simulator access to simulator game data is provided and enabled for applications to process the data. The communication interface library also log events that occur in the simulator and save them to file on hard …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zhlbr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedúci: RNDr. Roman Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEJTNAR, Jakub. \textit{Návrh a implementace aplikačního rozhraní mezi leteckým simulátorem a aplikacemi třetích stran}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Informatics. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/3zmly6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Webové rozhraní pro komunikaci s OWL ontologiemi
Martin Macko -
Rozhraní pro obousměrnou komunikaci testovacích zařízení
Matyáš Tóth -
Webová aplikace pro testování dialogových rozhraní metodou Wizard of Oz
Lukáš Suchánek -
Rozhraní pro komunikaci s integrovaným bootloaderem v mikrokontroléru STM32
Kryštof PRZECHOWSKI -
Návrh a realizace interaktivního grafického rozhraní pro komunikaci s robotickým konvojem
Tomáš Kruták -
Uživatelské rozhraní pro komunikaci s domácím mobilním robotem
Nela Kašparová -
Realizace rozhraní pro komunikaci s řídící jednotkou vytápění
Martin Křížek -
Univerzální objektové rozhraní pro CAN komunikaci
Karel HODIC