mgr inż Sai Sivasankaran Palani

Diplomová práce

CUSTOMER SATISFACTION

CUSTOMER SATISFACTION ON SPOTIFY

Customer satisfaction
Abstract:
The research aims to give insight into how customer satisfaction has revolutionized modern Technology and how music is listened to. Customer satisfaction is a key for companies to retain the customer's genre preferences, expectations, and desires. The interlinked economic developments on the macro, micro, and societal levels in the consumption environment have created the need for every company to …více
Abstract:
Cílem tohoto výzkumu je zprostředkovat porozumění ve směru, jakým zákaznická spokojenost rozvinula moderní technologie a změnila způsob, jakým lidé poslouchají hudbu. Zákaznická spokojenost je pro společnosti klíčem k udržení zákazníkových žánrových preferencí, očekávání a přání. Vzájemné propojení vývoje ekonomických událostí na makro, mikro a společenské úrovni ve spotřebním průmyslu vytvořily nutnost …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Palani, Sai Sivasankaran. CUSTOMER SATISFACTION. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta