Analýza hodnoty a významu značky hotelového řetězce OREA HOTELS – Andrea Hrochová
Andrea Hrochová
Bakalářská práce
Analýza hodnoty a významu značky hotelového řetězce OREA HOTELS
Analysis of value and perception of the OREA hotel brand
Anotace:
Analýza významu a hodnoty značky hotelů OREA na tázané vybrané skupině v oblasti Havlíčkův Brod. Zjištění známosti a popularity značky v tomto regionu by měl nastínit zlepšení v marketingové komunikaci k posílení image vybrané hotelové značky.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.