Andrea Hrochová

Bakalářská práce

Analýza hodnoty a významu značky hotelového řetězce OREA HOTELS

Analysis of value and perception of the OREA hotel brand
Anotace:
Analýza významu a hodnoty značky hotelů OREA na tázané vybrané skupině v oblasti Havlíčkův Brod. Zjištění známosti a popularity značky v tomto regionu by měl nastínit zlepšení v marketingové komunikaci k posílení image vybrané hotelové značky.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.