Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product – Tanja MIĆIĆ
Tanja MIĆIĆ
Master's thesis
Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product
Abstract:
Cultural tourism is a branch of tourism which is one of the tools for economic growth and is going through great expansion period. Bosnia and Herzegovina is a country which has good geographic position and rich history and they are basically potential for sustainable growth in overall development. Bosnian Kingdom Trail is a project done by NGO Mozaik and it is a first project on the topic of cultural …viacAbstract:
Kulturní cestovní ruch je odvětvím cestovního ruchu, které je jedním z nástrojů pro ekonomický růst a prochází velkým rozvojem. Bosna a Hercegovina je země, která má dobrou geografickou polohu a bohatou historii a má v podstatě potenciál pro udržitelný celkový růst. Bosenská Královská Stezka je projekt realizovaný společností NNO Mozaik a je to první projekt na téma kulturního dědictví cestovního ruchu …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zverejniť od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIĆIĆ, Tanja. \textit{Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product} [online].
Zlín, 2012 [cit. 2021-01-24]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/3zrk1g/>.
Diplomová práca.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics.
Vedoucí práce Ing. Michal Pilík, Ph.D..
Jak správně citovat práci
MIĆIĆ, Tanja. Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Trvale udržitelný rozvoj v učebnicích ekonomiky pro střední školy
Alena Svobodová -
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti IKEA
Filip Halman -
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti tianDe
Elizaveta Alypova -
Rozvoj tvořivosti u dětí mladšího školního věku v rámci výchovy pro udržitelný rozvoj
Barbora JURÁSKOVÁ -
Trvale udržitelný rozvoj a postkonfliktní rekonstrukce. Případová studie: válka v Kosovu
Zlata Straková -
Společenská odpovědnost a trvale udržitelný rozvoj ve vybrané firmě.
Štěpán Smejkal -
Současné trendy v produkci a spotřebě potravin a jejich vliv na trvale udržitelný rozvoj
Lucie Slaníková -
Trvale udržitelný rozvoj v podnikání
Kristýna ČERNÁ