Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy – Veronika KONVIČNÁ
Veronika KONVIČNÁ
Master's thesis
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Project Method in Primary Education
Anotácia:
Diplomová práce "Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy" je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá historií projektové metody a její návazností na pragmatickou, reformní i alternativní pedagogiku. Také pojednává o rozdílu mezi alternativní a tradiční školou i o typologiích alternativních škol. Objasňuje základní terminologické vymezení pojmů souvisejících …viacAbstract:
Project Method in Primary Education thesis consists of theoretical and empirical part. Scope of the theoretical part is a history of the Project Method and its connection with pragmatic, reform and alternative pedagogy. It also describes a difference between alternative and traditional school and also alternative school typologies. It clarifies fundamental terminological definition related to Project …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONVIČNÁ, Veronika. Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková