Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci a marketingových médiích – Bc. Kryštof Wágner
Bc. Kryštof Wágner
Master's thesis
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci a marketingových médiích
The present and perspectives of the OOH segment in competition and marketing media
Abstract:
Primárním cílem této diplomové práce je zhodnocení aktuálního a budoucího směřování segmentu venkovní reklamy neboli out of home (OOH). Sekundárním cílem práce je pak zmapování možností digitalizace tohoto reklamního formátu společně s měřitelností jeho výkonu. Teoretická část obsahuje uvedení do problematiky a historie marketingu se zaměřením na segment venkovní reklamy. V této části jsou přiblíženy …moreAbstract:
The primary focus of this diploma thesis is to evaluate the current and future direction of the segment of outdoor advertising known as out of home (OOH). The secondary focus is to map the possibilities of digitization of this advertising format ahead with the measurability of its performance. The theoretical part consists of an introduction to the issues and history of marketing, focused on the segment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2022
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ondřej Novák, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WÁGNER, Kryštof. \textit{Současnost a~perspektivy segmentu OOH v~konkurenci a~marketingových médiích}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/402wcr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií.
Ondřej Šoupal -
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií.
Alexandr Vostrý -
OOH reklama na českém trhu
Andrea Vlčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights