Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci a marketingových médiích – Bc. Kryštof Wágner
Bc. Kryštof Wágner
Master's thesis
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci a marketingových médiích
The present and perspectives of the OOH segment in competition and marketing media
Anotácia:
Primárním cílem této diplomové práce je zhodnocení aktuálního a budoucího směřování segmentu venkovní reklamy neboli out of home (OOH). Sekundárním cílem práce je pak zmapování možností digitalizace tohoto reklamního formátu společně s měřitelností jeho výkonu. Teoretická část obsahuje uvedení do problematiky a historie marketingu se zaměřením na segment venkovní reklamy. V této části jsou přiblíženy …viacAbstract:
The primary focus of this diploma thesis is to evaluate the current and future direction of the segment of outdoor advertising known as out of home (OOH). The secondary focus is to map the possibilities of digitization of this advertising format ahead with the measurability of its performance. The theoretical part consists of an introduction to the issues and history of marketing, focused on the segment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WÁGNER, Kryštof. \textit{Současnost a~perspektivy segmentu OOH v~konkurenci a~marketingových médiích}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/402wcr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií.
Ondřej Šoupal -
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií.
Alexandr Vostrý -
OOH reklama na českém trhu
Andrea Vlčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva