Bc. Bronislava BAROŠOVÁ

Master's thesis

Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.

The project of the marketing plan of the company ARABESQUE Ltd.
Abstract:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společnosti Arabesque. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti Arabesque a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny …more
Abstract:
Theoretical information about the marketing planning and works of marketing plan from a accessible literary sources are compiled in the theoretical part. Analysis of present situation of marketing planning in company Arabesque is completed in the practical part and also is pro-posed means of their acquirement, thereinafter are assessed costs, risks allied with initiation plan to a practice and assets …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2007
Identifier: 6505

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BAROŠOVÁ, Bronislava. Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 08. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing