Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o. – Bc. Bronislava BAROŠOVÁ
Bc. Bronislava BAROŠOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.
The project of the marketing plan of the company ARABESQUE Ltd.
Abstract:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společnosti Arabesque. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti Arabesque a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny …moreAbstract:
Theoretical information about the marketing planning and works of marketing plan from a accessible literary sources are compiled in the theoretical part. Analysis of present situation of marketing planning in company Arabesque is completed in the practical part and also is pro-posed means of their acquirement, thereinafter are assessed costs, risks allied with initiation plan to a practice and assets …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2007
Identifier:
6505
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAROŠOVÁ, Bronislava. \textit{Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/403hzx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAROŠOVÁ, Bronislava. Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 08. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh