Bc. Markéta DOMANSKÁ, DiS.

Master's thesis

Apely ve vánočních reklamách

Appeals in Christmas advertising
Anotácia:
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou apelů ve vánočních reklamách předních mobilních operátorů v ČR, a to T-Mobile, O2 a Vodafone. První část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti zkoumané problematiky, tedy charakteristikou reklamy, reklamních apelů a také emocemi. Praktická část nejprve obsahuje design výzkumu, v rámci kterého jsou mimo jiné stanoveny výzkumné a specifické výzkumné …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of appeals in christmas advertising of leading mobile operators in the Czech Republic, namely T-Mobile, O2 and Vodafone. The first part of the thesis deals with theoretical knowladge of analyzed theme, thus characteristics of advertising, advertising appeals and emotions. The practical part contains at first the design of the research, in which are indicated …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOMANSKÁ, Markéta. Apely ve vánočních reklamách. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management