Apely ve vánočních reklamách – Bc. Markéta DOMANSKÁ, DiS.
Bc. Markéta DOMANSKÁ, DiS.
Master's thesis
Apely ve vánočních reklamách
Appeals in Christmas advertising
Anotácia:
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou apelů ve vánočních reklamách předních mobilních operátorů v ČR, a to T-Mobile, O2 a Vodafone. První část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti zkoumané problematiky, tedy charakteristikou reklamy, reklamních apelů a také emocemi. Praktická část nejprve obsahuje design výzkumu, v rámci kterého jsou mimo jiné stanoveny výzkumné a specifické výzkumné …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of appeals in christmas advertising of leading mobile operators in the Czech Republic, namely T-Mobile, O2 and Vodafone. The first part of the thesis deals with theoretical knowladge of analyzed theme, thus characteristics of advertising, advertising appeals and emotions. The practical part contains at first the design of the research, in which are indicated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOMANSKÁ, Markéta. Apely ve vánočních reklamách. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
Klára Machálková -
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Apely v reklamě
Robert Kaňovský -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Jolana Zemánková -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Kristýna Čejdová