Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky – Michaela Lukášová
Michaela Lukášová
Diplomová práce
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Analysis of Brand Perception on the Decorative Cosmetic Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky. Cílem práce je zjistit, jak je vnímána česká značka Dermacol spotřebiteli na trhu dekorativní kosmetiky. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje teoretická východiska k problematice značky a charakteristiku společnosti Dermacol a.s.. V rámci praktické části …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of brand perception on the decorative cosmetic market. The aim of the thesis is to find out how is perceived the Czech brand Dermacol on the decorative cosmetics market. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis contains theoretical knowledge about the brand and characteristics of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Markéta Myšková -
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Kateřina Klátilová