Digitální velkoformátový senzor a jeho vliv na hloubku ostrosti při současném vyprávění filmu – Patricia Andreina Santos Núñez
Patricia Andreina Santos Núñez
Bakalářská práce
Digitální velkoformátový senzor a jeho vliv na hloubku ostrosti při současném vyprávění filmu
Digital large format sensor and its effects in the depth of field in current storytelling
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností využití rozměrů digitálních "velkoformátových" kamerových senzorů a jejich následného použití a vlivu na hloubku ostrosti v současné kinematografii. V první části této práce je vysvětlen vývoj velkoformátového senzoru, teoretické základy, ovlivnění hloubky ostrosti ostatními elementy a jejich současné použití. Teoretické informace a znalosti jsou dále uplatněny při …víceAbstract:
This thesis deals with the uses of the proportions of digital "large" sensors and its effects in depth of field in current cinematography. In the first part of this study, are explain the evolution of the large format, the theoretical basics of the depth of field and its elements. The theoretical information is further applied in the analysis and execution of the practical part. The practical segment …víceKlíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
filmové kameryKlíčová slova
práce kameramanaKlíčová slova
digitální kinematografieKlíčová slova
optika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2020
- Vedoucí: Petr HOJDA
- Oponent: Marek JÍCHA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SANTOS NÚÑEZ, Patricia Andreina. \textit{Digitální velkoformátový senzor a jeho vliv na hloubku ostrosti při současném vyprávění filmu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/40gl2i/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 2. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Digitální kinematografie, její vznik a využití v praxi
Dominika Baníková -
Barevné prostory v digitální kinematografii a cesta k jednotnému systému ACES
Václav Pavlíček -
1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie
Radek VOLF -
Problematika vysokého rozlišení v digitální kinematografii
Tomáš Smrček -
Současné kamery v digitální kinematografii
Jan Vlnas