Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s. – Bc. Pavel Dvouletý
Bc. Pavel Dvouletý
Bakalářská práce
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Leadership and management of purchasing in company Vodafone Czech Republic a. s.
Anotace:
Tato práce se zabývá řízením nákupu ve společnosti Vodafone. Klade si za cíl zhodnotit nákupní procesy v této společnosti a navrhnout případná vylepšení. V prvních 3 kapitolách je teoreticky vymezena role nákupu v moderní marketingově řízené organizaci a jsou popsány novodobé prostředky, jež lze využít k automatizaci a optimalizaci nákupu. Ve 4. – 6. kapitole je popsána společnost Vodafone jako celek …víceAbstract:
This thesis deals with the management of purchasing in Vodafone. It aims to evaluate the purchasing processes in this company and propose possible improvements. In the first three chapters, the role of purchasing in a modern marketing-driven organization is theoretically defined and modern means that can be used to automate and optimize purchasing are described. Chapter 4 - 6 describes Vodafone as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y89mj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Marek Cozl, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Marketing-management divadla Josefa Kajetála Tyla v Plzni
Anežka Kordová -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Optimalizace procesu nákupu ve vybrané organizaci (příspěvkové organizaci)
Petra GRMELOVÁ -
Rozvoj měření výkonnosti procesu nakupování ve vybrané výrobní organizaci
Kateřina Slováčková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Nákupní proces všeobecného nákupu ve společnosti ŠKODA AUTO při výrazném nárůstu cen
Jan Dvořák