Analýza marketingové strategie firmy Starbucks na českém a zahraničním trhu – Bao Linh Truong
Bao Linh Truong
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie firmy Starbucks na českém a zahraničním trhu
Analysis of Starbucks' marketing strategy on the Czech and foreign market
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou strategii světově známé americké společnosti Starbucks na českém a zahraničním trhu a navrhnout pro ni možná vylepšení. K dosažení cíle je provedené dotazníkové šetření, z nějž se zanalyzují výsledky průzkumu, které určí, jak čeští zákazníci vnímají marketingovou strategii Starbucks. Na základě výsledku jsou poté představeny doporučení pro firmu …viacAbstract:
The aim of this bachelor‘s thesis is to evaluate the marketing strategy of worldwide known american company Starbucks on the czech and foreign market and to suggest possible improvements. To reach the goal, the questionnaire survey is conducted from which the results are going to be analyzed to determine the perception of czech customers on Starbucks‘ marketing strategy. Based on the results, the recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82795
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedúci: Radek Čajka
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82795
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Marketingová komunikácia komerčnej banky
Martina Vrbenská -
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Eliška Menclová -
Marketingová strategie společnosti Wolt a návrh na její vylepšení
Olivia Madi -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Hodnocení marketingové strategie společnosti damejidlo.cz s.r.o.
Tereza Vašátková -
Marketingové komunikace společnosti Bonami
Lucie Budská