Bao Linh Truong

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie firmy Starbucks na českém a zahraničním trhu

Analysis of Starbucks' marketing strategy on the Czech and foreign market
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou strategii světově známé americké společnosti Starbucks na českém a zahraničním trhu a navrhnout pro ni možná vylepšení. K dosažení cíle je provedené dotazníkové šetření, z nějž se zanalyzují výsledky průzkumu, které určí, jak čeští zákazníci vnímají marketingovou strategii Starbucks. Na základě výsledku jsou poté představeny doporučení pro firmu …viac
Abstract:
The aim of this bachelor‘s thesis is to evaluate the marketing strategy of worldwide known american company Starbucks on the czech and foreign market and to suggest possible improvements. To reach the goal, the questionnaire survey is conducted from which the results are going to be analyzed to determine the perception of czech customers on Starbucks‘ marketing strategy. Based on the results, the recommendations …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedúci: Radek Čajka
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82795