Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour – Bc. Veronika Pfaffová
Bc. Veronika Pfaffová
Diplomová práce
Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour
Marketing communication of the travel agency FIRO-tour
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci cestovní kanceláře FIRO-tour. V teoretické části jsou popsány jednotlivé typy marketingové komunikace a kroky při vytváření marketingové kampaně. Praktická část se věnuje popisu cestovní kanceláře, analýze zákaznických potřeb a konkurenčnímu prostředí v tomto odvětví. Byl proveden průzkum, cílem kterého bylo zajistit podklady pro přípravu marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing communication of the travel agency FIRO-tour. In the theoretical part there are described particular types of the marketing communication and steps to create a marketing campaign. The practical part is devoted to the description of the travel agency, customer needs analysis and competetive environment in this industry. A research was carried out which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pfaffová, Veronika. Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot