Význam a vliv marketingové komunikace a aktivit značky IQOS – Veronika Šimková
Veronika Šimková
Bakalářská práce
Význam a vliv marketingové komunikace a aktivit značky IQOS
The purpose and influence of marketing communication and activities of the brand IQOS
Anotace:
Práce pojednává o celkovém marketingovém působení a komunikaci společnosti IQOS na českém trhu se zaměřením na etickou stránku těchto činností v rámci tabákového průmyslu jako odvětví, ve kterém se daná značka nachází. Rozebrán je její komunikační mix jako takový, a dále i v dimenzích porovnávajících marketingovou komunikaci IQOS s IQOS v zahraničí a konkurenční značkou GLO. Práce v neposlední řadě …víceAbstract:
The thesis deals with the overall marketing and communication of the IQOS brand on the Czech market with a focus on the ethical aspects of these activities within the tobacco industry as the sector in which the brand is located. It discusses its communication mix as such, and also in dimensions such as comparing IQOS marketing communication with IQOS abroad and the competing brand GLO. Last but not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016
David Slavíček -
Marketingová komunikace značky IQOS firmy Philip Morris ČR a.s.
Aneta Bartušková -
Promotional activities of IQOS and their impact on the brand preferences
Kseniia Romanova -
Marketingová komunikace značky IQOS firmy Philip Morris ČR a.s.
Aneta Bartušková -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016
David Slavíček