Veronika Šimková

Bakalářská práce

Význam a vliv marketingové komunikace a aktivit značky IQOS

The purpose and influence of marketing communication and activities of the brand IQOS
Anotace:
Práce pojednává o celkovém marketingovém působení a komunikaci společnosti IQOS na českém trhu se zaměřením na etickou stránku těchto činností v rámci tabákového průmyslu jako odvětví, ve kterém se daná značka nachází. Rozebrán je její komunikační mix jako takový, a dále i v dimenzích porovnávajících marketingovou komunikaci IQOS s IQOS v zahraničí a konkurenční značkou GLO. Práce v neposlední řadě …více
Abstract:
The thesis deals with the overall marketing and communication of the IQOS brand on the Czech market with a focus on the ethical aspects of these activities within the tobacco industry as the sector in which the brand is located. It discusses its communication mix as such, and also in dimensions such as comparing IQOS marketing communication with IQOS abroad and the competing brand GLO. Last but not …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.